13 January 2012

Maksud Juxtaposition




Kali ni aku ingin membiacarakan mengenai Juxtaposition.
Siapa tahu apa itu Juxtaposition, sila pandang skrin komputer atau laptop korang?
Aik, semua orang dah tahu apa tu Juxtaposition, jadi nak tahu lagi tak? 
sebab ada yang terkebil-kebil tu tandanya tak tahu lagi la tu kan? hehe..

Nampak bukan main susah kan perkataan JUXTAPOSITION ni padahal maksudnya ringkas saja pun
maksudnya ialah satu gambar yang mempunyai dua objek atau subjek
dan terdapat perbandingan antara objek / subjek tersebut
sebagai contoh :




Gambar seperti inilah dikenali sebagai Juxtaposition. 
gambar di atas bukan dari goggle image taw..
tu semua barang hak milik aku. :)
Baru je tangkap tadi. Jadi tak banyak sangat koleksi juxtapositon. hehe..
oklah korang, kalau nak tengok gambar selain di atas
korang boleh pergi ke goggle image atau ke sini 
sebelum tu, jangan lupa folow aku ye, lepas tu tinggalkan jejak di komen
aku akan jejak korang kembali.
Selamat maju jaya! ^__^



Terima kasih sudi baca. Jemputlah komen, sesungguhnya komen korang sangat bermakna! ^_^

10 comments:

e-lyana said...

ouh, tahu2 :D

btw, tq follow lyana, lyana follow balik yg ke-279 :D
keep in touch keyh :)

merpatisejoli45 said...

bgus2! tq elyana. :)

izla said...

ooo baru tau. boombastic sangat word tu..

p/s: sy folo awk.

nuyui a.k.a miss YUI said...

bru tahu..hihi..

merpatisejoli45 said...

izla n nuyui : ^__^

khai said...

contest tu masih terbuka lagi smpai 9 februari ni.jangan lupa yup join!:)

merpatisejoli45 said...

khai : orait, nt akak join k. tq! :)

Roziana Arshad said...

:-) klu ada masa, datang la ke blog saya. . <3

Nik Ainaa said...

Ina tag awak http://budaxgilerkpop.blogspot.com/2012/01/contamination-giveaway-by-killjoys.html

merpatisejoli45 said...

Roziana : kejp lg saya terbang ke blog awk ye! ;)
ina : owh yeke, thanks! :D

Copyright©2011.All Right Reserved by MERPATISEJOLI45