31 January 2012

Penangan Teluk Cempedak




Baru-baru ni aku melalui perjalanan 1100KM
pada 27 sehingga 29/01/2012 menapak di kuantan + Johor. ^_^
Pergi kenduri di area Kuantan rumah kawan Alif,
alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. betul tak?
So, kami di bawa berjalan-jalan di Pantai Teluk Cempedak
Penangan ketika berada di situ, sempatlah berposing dengan cik abang tersayang
Dan inilah hasilnya :








More photos?



Terima kasih sudi baca. Jemputlah komen, sesungguhnya komen korang sangat bermakna! ^_^

16 comments:

♥ Cik Zack's ♥ said...

eh eh teluk chempedak laa :) dkt ngn umah sy ni. hehehe ^^

salam prkenalan ^^

merpatisejoli45 said...

yeke.hehe. pantai tu cantek! :)
salam perkenalan. ^_^

Sarah Mohd Saleh said...

gambo lawoooo.alaemerpati2 sejoli gituewww.awww

merpatisejoli45 said...

hehe. tima kasih sarah. :)

Anum said...

salam perkenalan

merpatisejoli45 said...

salam kenal. :)

Phat said...

camne nak copy code banner x jumpe hehe

Cahaya Khaseh said...

jenguk sini..mekasih folow blog ck..ck pun dh folow awk..

merpatisejoli45 said...

phat : dh de dh code tu.bru letak.hehe.
ck : mekasih ck. :)

Zul n Azizi Boarding Pets said...

Salam merpatisejoli45,

kami dah tag banner blog awak, kalau tak caya datang le jenguk diruangan "1Sahabat 1Info"....Kita bertukar banner ye.. :-)

Kami dah pernah pergi ke Teluk Cempedak tu...sek baik takde buah cempedak...hehehehe...gurau je ye..

Jangan lupa tag banner blog kami nanti ye.. :-)

www.mylovely-cats.blogspot.com

merpatisejoli45 said...

hehe.mekasih zul. :)

tiha said...

huhu dah follow gak...^__^

ieyza afieyna said...

xpenah lagi pergi teluk ni.. huhu


p/s:follow cnie.. ;)

merpatisejoli45 said...

tiha n ieyza : mekasih. :)

KhaiRin - anies said...

lama da x g teluk cempedak..berkurun rs nyer

merpatisejoli45 said...

khairin : alolo..ciannye die..nt g eh. :)

Copyright©2011.All Right Reserved by MERPATISEJOLI45