14 November 2012

Assalammualaikum semua! ^_^
maaflah kalau kali ini aku asik update pasal majlis tunang je.hehe..
pasal fotografi dah makin kurang..bukan tak minat pada fotografi cuma...cuma apa ea alasan aku..
erm cuma tak nak update pasal tu la.haha. Nak share pasal majlis tunang aku ngan kawan-kawan blogger.
yang mana sudi bacalah, yang tak nak baca sila nyah dari blog ini! aku tak perlu orang macam kao. :D
Actually, aku mana ada kawan untuk share...dulu ada la 2 orang kawan rapat, tapi 'orang itu' tak mahu kawan dengan aku dah and sorang lagi aku sendiri yang tak mahu kawan dengan dia dah...nak tahu sebab apa..? next entryla eh..tu pun kalau aku rasa nak update, tak penting pun pasal tu...sebab tu aku serik untuk kawan rapat dengan sesiapa saja..tak nak pisang berbuah kali ketiga...

ok, arini aku nak share perasaan aku semasa majlis tunang aku berlangsung.hehe
pada sebelum majlis bermula memang ada perasaan kecewa sedikit...
hanya family aku & hubby saja yang tahu kenapa aku kecewa...
so aku malas nak fikir sangat pasal tu...apa yang aku taw what you give, i will give u back! itu prinsip aku.
nak kata aku balas dendam?? terserah and aku memang tak kisah... :)

itu perasaan yang pertamalah,hehe..
yang kedua perasaan gemuruh apabila di suruh panggil keluar untuk di sarung cincin.hahaha..
sampai saja depan semua mata tertumpu kat aku...
walaupun semua saudara-mara aku, menggeletar aku di buatnya...
dan akhirnya, aku selamat menjadi tunangan orang. ^_^
.
.
.
.
.
.


tada! cincin sudah di sarung pada si jari manisku.hehehe.
macam tak caya je aku dah jadi tunang orang.hehehe
Alhamdulillah... Harap Allah permudahkan serta melindungi kami dari mereka yang berhasrat buruk terhadap kami.  amin.
Lepas ni menghitung hari untuk habis belajar dan membuat persiapan perkahwinan untuk jadi.........
isteri orang pula!! ^_____^





Terima kasih sudi baca. Jemputlah komen, sesungguhnya komen korang sangat bermakna! ^_^

Copyright©2011.All Right Reserved by MERPATISEJOLI45