06 February 2012

Keganasan Ombak!









More photos?



Terima kasih sudi baca. Jemputlah komen, sesungguhnya komen korang sangat bermakna! ^_^

15 comments:

Pendamba Mawar said...

smart da ni...saya tak mahir sangat bab fotografi ni.haha nk komen pun tak tahu ttg apa.haha

btw kalau angle diperbetulkan sikit mesti lagi lawa..:)
bila berhadapan dengan ombak, gambar jadi tak lawa, cuba amik angle yang lebih sesuai.supaya ombak tu lagi nampak jelas

merpatisejoli45 said...

owh,orait! thanks 4 ur comment! :)

Edy Zaidi said...

if guna slow shutter mungkin resultnya lagi baik...teruskan minat tu...good job..:)

hafizol kadir said...

cik merpati...sy bru je bljr smlm...thnks k sbb sudi ltak bnner di ruang iklan sy 2...

merpatisejoli45 said...

edy : mekasih. :) mase g kuantan tripod lupa bw..huhu..
Hafizol : owh. ok.hehe. never mind. :)

misz_eyza said...

owh batu tue bergrak sendiri dia ekk? bukan kesan khas yg dibuat?

p/s : sy nak exchange banner blh ngn kamu?

merpatisejoli45 said...

hehehe..mne de batu besr tu leh gerak sendri.. :)
boleh je. :)

KhaiRin : anies said...

maknanya batu tu x meelekat kt bumi la ya..hebat!

merpatisejoli45 said...

haish..batu besr cmtu mstila lekat kt bumi ni. tjuk ats tu gimik je, xde kne ngn yg hidup mhupn yg telah meninggl dunia. :D

Innanie | Ariffin said...

awak ditag. selamat mencuba!~

misz_eyza said...

alamak saya cuba nak copy kod banner kamu tp bila sy letak cursor situ, xdak tindak balas apa pun huhu...

ieda said...

oo teknik fotografi lah nie ekekek
salam kenal dari akak ;)

merpatisejoli45 said...

hye sume. :)

Azek zk said...

bgs2. teruskan usaha anda.

merpatisejoli45 said...

thanks azek. :)

Copyright©2011.All Right Reserved by MERPATISEJOLI45