28 November 2011

Di baham di tempat sendiri...



AAAuuuuuuummMMM...
dengan pantas harimau malaya kena baham ngan pasukan lawan..
sedih dan kecewa...walaupun kalah, aku tetap akan sokong wahai jejaka harimau malaya!
(jangan jelous taw by..hehe..)
semangat kesukanan tu mesti ada walaupun kalah, betul tak?
janganlah bila menang saja sokong..
bila kalah tak nak sokong..tak baik taw macam tu..
kalau kita tak sokong negara sendiri siapa lagi nak sokong,
jadi kalah menang tetap kita sokong sebab tu adat dalam perlawanan apa pun. ^_^
ni la antara gambar yang di ambil secara apa saja.hehe.
sebelum tu, aku nak ucapkan terima kasih
kepada abg zam yang belanja kitorang tengok bola kat stadium ni. terima kasih abg zam. :)
jom tengok gambar!

baju my hubby :)

pemain sedang panaskan badan

ketika jaringan gol Malaysia yang pertama 

 muka comel aku.hehe :D

dah tak taw nak ambil gambar apa..kaki pun jadi. :P

More photos?





Terima kasih sudi baca. Jemputlah komen, sesungguhnya komen korang sangat bermakna! ^_^

4 comments:

Eena Arrina said...

uhuhuuhuu..tkotnye kena baham :3... hoho.. nyway, ena da folow sini la awk :) nice entry.

merpatisejoli45 said...

tkut kn?hehe.. tq sudi folow :)

CEO said...

harimau malaya !! auw sdihnye klah byk kali ! ;(

merpatisejoli45 said...

taw xpe..tp nk wt cmne, tu je yg pasukan kite mampu wt. tp ape2 pn dorng dh try yg terbaek kn. :)

Copyright©2011.All Right Reserved by MERPATISEJOLI45