12 November 2012

MY BIG DAY..!!!!

Assalammualaikum semua. :)
hari ini aku nak update mengenai perkara di bawah
gambar di bawah ialah antara gambar sewaktu majlis tunang aku berlangsung.
daripada pakaian, make up + hantaran semua buatan sendiri taw. 
cantik tak? tepuk dada tanya hati. hehe.
kalau tak cantik cakap dalam hati je taw..
^_^






















hahaha.
semua gambar gedik sikit.. bukan selalu kan. :D
ok, ini sajalah. dan gambar di bawah pula ialah :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


my fiancee! :)

sebelum terlupa, nak ucapkan terima kasih kepada sepupu aku  Amirah & Anis  dan kawan aku shah yang menjadi fotografer pada majlis ini berlangsung dan kepada mereka yang telah menolong menjayakan majlis ini. cewah! hehe. 


Terima kasih sudi baca. Jemputlah komen, sesungguhnya komen korang sangat bermakna! ^_^

10 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

tahniah ye :)

Suhaila Ismail said...

alhamdulillah syukur dah menjadi tunangan org skrg ni.. congratulation dila. hepy for u. :D may allah bless what ever u do ok.. as a friend i'll pray the best in whatever situation or under any circumstance. amin..

p/s : nice photo n ur pretty pinky on tht dya..heheehhe

merpatisejoli45 said...

nana bambam : mekasih :)
suhaila : amin..tq sis! actually, i dont like pink colour..hehe..but on that day I had to wear it.. pkai je yg mne ade jnji mjlis jln lncar.hehe.
:)

hnahdy said...

amboi terpancar sudah cahaya keseronokan di muka tu..

merpatisejoli45 said...

hehehe..sgt sronok walupn mule2 bdn menggigil tkut + sronok. tp control je gigil tu.hehe. :)

AmirahSM said...

tahniah dila =)

merpatisejoli45 said...

tima kasih mira! :)

nanieybarnieylurviey said...

Sweet.. Tahniah :) ble nk langsung nih? :) folo sni blik. Slm knl :)

nabila said...

tahniah akak :D

merpatisejoli45 said...

naniey : mekasih. :) taun dpn langsung. ^_^

nabila : tq dik! :)

Copyright©2011.All Right Reserved by MERPATISEJOLI45