27 December 2012

Family Holiday (part 2)

Assalammualaikum semua. ^_^
Jom sambung tengok-tengok gambar.hehe
lepas siap mandi semua,
kitorang keluar jalan-jalan naik kereta dan menuju ke Mardi.
kesemua gambar ni di ambil ketika di Mardi





gambar di atas ketika di depan Mardi.
gambar di bawah pula, apabila kami semua sudah berada di dalam Mardi
Dalam tu, terdapat tanaman bunga yang bermacam-macam warna dan jenis





kolam ikan pun ada,
ikan dia besar-besar dalam kolam tu kalau korang nak tahu.


jangan kata kolam ikan dengan bunga saja,
ni hah, air terjun pun ada.
kalau rasa nak lagi sejuk masuk lah dalam tu 
pasti korang akan rasa mandi ais batu.hehe  


dah puas bergambar,
kitorang berhenti makan strawbery coklat!
yummmyy!!
segar dan lazat sehingga menjilat jari. 


lepas dah habis makan,
kitorang sambung jalan dalam Mardi tu.(memang kaki jalan sungguh kan)hehe
percaya tak. bunga gambar bawah ni kan,
 bentuk dia macam burung.
kalau tak percaya, korang pergilah sendiri nanti kat Mardi tu. :P


ni pula gambar budak demok bila kena lepas dari kereta sorong.haha
bebas berjalan tanpa sekatan.heheh


hah, ni pula buah ke sayur entah..
lupa lak apa nama benda ni.
tapi memang besar la..
siap ada cop mohor tetamu yang datang lagi kat buah tu.heheh


.
.
.
.
.
.
.
.
Gambar cuci mata.haha
cak!!


okeylah korang,
sampai sini saja ye.
sebab aku ada kerja lain nak buat.
nanti aku update lagi sambungan untuk ini ye.

Wasalam,
Syukran,
Zaijian!
^_^


Terima kasih sudi baca. Jemputlah komen, sesungguhnya komen korang sangat bermakna! ^_^

6 comments:

Anum said...

syoknya

merpatisejoli45 said...

yup! :)

BERT said...

seronoknya pergi bercuti yaa...

merpatisejoli45 said...

yup! :)

Dunia Wilma said...

Bestnya ^_^

Dunia Wilma said...

Lupa nak bagitau, Wilma dah follow MerpatiSejoli ya ^_^
Follower # 411

Copyright©2011.All Right Reserved by MERPATISEJOLI45